نقاشی ساختمان

رنگ آمیزی داخل مغازه

رنگ آمیزی داخل مغازه ۰۹۱۲۱۹۷۲۸۴۰ پیرزاد

یکی از مهمترین عوامل در جذب مخاطبان و مشتریان در یک مغازه نوع طراحی دکور و نقاشی داخل آن مغازه می باشد، هرچه مغازه به قول معرف شیک تر و زیباتر از لحاظ دکور و رنگ آمیزی باشد طبیعتا مشتری و مخاطب بیشتری جذب ان مغازه میشود.

از مهمترین عوامل در زیبایی دکور یک مغازه ویترین ها و نقاشی آن مغازه است، ما در اینجا تنها به حیطه کاری خود اکتفا کرده و راجع به نقاشی مغازه صحبت خواهیم کرد و مطالبی را درج میکنیم که بتواند در انتخاب نوع نقاشی مغازه به شما کمک کند.

رنگ آمیزی داخل مغازه

یکی از عوامل اصلی در انتخاب نوع رنگ در نقاشی مغازه تفکیک جنسیتی افراد می باشد و این به آن معناست که مغازه شما برای چه خدمات و کالایی و مربوط به کدام دسته از افراد است زنان؟ مردان؟ کودکان؟ و…

البته بعضی از کسب و کارها ربطی به جنسیت افراد ندارد مانند امور کامپیوتری، تغذیه ای، الکتریکی و… به عنوان مثال اگر مغازه شما برای فروش البسه مردانه مانند کت و شلوار و… است نمیتوان از رنگی مانند صورتی استفاده نمود.

برای نقاشی مغازه باید از رنگ هایی استفاده شود که بتوانند انگیزه و اشتیاق به خرید را در افراد بالا ببرند به عنوان مثال رنگ قرمز رنگی است که با اثرات روانی میتواند باعث افزاش انگیزه خرید در افراد شود، رنگ آبی نیز رنگی است به قول معروف باحال و میتواند باعث ایجاد حس و حال در افراد شود.

رنگهای سبز صورتی زرد نیز گزینه های مناسبی برای نقاشی داخل مغازه هستند البته در فروشگاه های بزرگ با استفاده از این رنگ ها در کنار یکدیگر میتوانید نمایی زیبا بوجود آورده و باعث رونق در کسب و کار خود شوید.

پیشنهاد می شود این مطلب را بخوانید >>   نقاشی ساختمان مدرسه پذیرفته می شود

لازم به ذکر است در انتخاب جنس رنگ برای مغازه مهمترین فاکتور نوع فعالیتی است که در آن مغازه انجام خواهد شد، بنابراین اگر دیوارها ملموس و در دسترس افراد باشد باید از رنگ های ضد آب و سرسخت مثل رنگ روغنی و مولتی کالر استفاده کرد در غیر اینصورت میتوانیم از بقیه رنگها نیز استفاده کنیم.

البته بلکا نیز گزینه متاسبی برای نقاشی مغازه میباشد بلکا به خاطر تنوع رنگی بالا می تواند دکوراسیونی زیبا برای مغازه شما به ارمغان بیاورد.

گروه نقاشی ساختمان نوین آریا با تکیه بر تجربه بالای خود در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد برای رنگ آمیزی مغازه خود کافی است با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما برای بازدید و کارشناسی پروژه شما در محل حاضر شده و در صورت توافق با بالاترین کیفیت و سرعت و همچنین قیمت مناسب پروژه نقاشی شما را به اتمام برسانند.

پیام در واتساپ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *