قیمت نقاشی ساختمان در سال 1401

قیمت نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۱ + { لیست قیمت همراه با عکس }

در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۱ آشنا کنیم، هزینه نقاشی ساختمان در سال جدید با توجه به اوضاع و شرایط فعلی جامعه افزایش قیمت داشته به این دلیل که رنگ های ساختمانی و ابزار کار قلم و غلطک نیز افزایش قیمت داشته است.
البته این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که اگر نقاش ساختمان انتخابی شما کاربلد و حرفه ای نباشد و به عبارتی زیرسازی را درست و اصولی انجام ندهد و یا از رنگ های بی کیفیت و ارزان استفاده کند بعد مدت کوتاهی متوجه خواهید شد رنگ دیوار پوسته پوسته می شود و شما مجبور هستید دوباره هزینه بیشتری پرداخت کنید.

از عوامل موثر برای تعیین قیمت نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۱

سه نکته مهم و با اولویت را باید در نظر بگیرید:

  • مورد اول دستمزد نقاش ساختمان (بر اساس تجربه استادکار)

اولین مورد دستمزد نقاش ساختمان است که باید فرد خبره باشد و با در نظر گرفتن سن بنا و نم گیر بودن یا نبودن دیوار رنگ مناسب و زیرسازی اصولی را انجام دهد.

  • مورد دوم هزینه رنگ و اجناس به کار رفته

دومین مورد تاثیر گذار در قیمت نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۱ انتخاب رنگ مناسب برای رنگ آمیزی یک ساختمان با توجه به سن و شرایط محیطی مثل شهرهای شمالی که باران زیاد می بارد یا شهرهای کویری که هوا به شدت گرم و خشک است و رنگ دیوار دچار ترک خوردگی می شود، یک استادکار حرفه ای همه این نکات و شرایط را در نظر می گیرد و با توجه به عوامل محیطی رنگ پلاستیک یا روغنی یا رنگ اکریلیک را برای رنگ آمیزی انتخاب می کند.

  • مورد سوم ابزار کار نقاش ساختمان
پیشنهاد می شود این مطلب را بخوانید >>   انتخاب رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی منزل

سومین مورد ابزار کار مناسب برای رنگ آمیزی است بهترین استاد کاران هم اگر ابزار مناسب نداشته باشند کیفیت کارشان افت پیدا می کند پس ابزار حرفه ای جز موارد بسیار مهم در اجرای هر چه زیباتر و اصولی تر نقاشی ساختمان است و در صورت نیاز با صلاح دید استاد کار ابزار مورد نیاز برای زیرسازی هم باید باشد.
بهتر است این نکته را هم بدانید که برخی از کارفرماها میخواهند ابزار کار را خودشان تهیه کنند و یا رنگ را خودشان خریداری کنند و فقط هزینه اجرای رنگ آمیزی یا همان دستمزد استادکار را بدهند، اگر شما هم می خواهید به این سبک کار نقاشی ساختمان را شروع کنید اصلا نگران نباشید چون ما صفر تا صد کار را کنارتان هستیم و شما را مرحله به مرحله همراهی می کنیم.

علت افزایش قیمت نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۱

در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت رنگ و ابزار کار ساختمان و با بالارفتن ابزار و کالاهای مصرفی دستمزد نقاشان ساختمان هم مانند هر کار خدماتی دیگر تغییر کرده است، و قیمت های اعلامی با توجه به قیمت اتحادیه می باشد و هیچ فرد نمیتواند از مبلغ اعلامی اتحادیه بالاتر درخواست کند، اما به دلیل وجود تورم در این چند ساله اخیر تجربه نشان داده است افزایش دستمزد کارهای خدماتی خیلی پایین تر از افزایش نرخ تورم بوده است.
البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که برخی از سایت ها اعلام کرده اند قیمت نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۱ از اواخر بهار تغییر رو به بالا خواهد داشت.
برای مشاوره رایگان و قیمت گرفتن خدمات نقاشی ساختمان با ما تماس بگیرید، یا در اینستاگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد می شود این مطلب را بخوانید >>   نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

نحوه محاسبه کردن دستمزد نقاش ساختمان

محاسبه ی دستمزد یک نقاش حرفه ای به این طریق است که حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد از قیمت نهایی توافق شده کارفرما با پیمانکار است لازم به ذکر است که با توجه به متر مربع حساب می شود، همچنین نوع رنگ به کار رفته تاثیر زیادی در قیمت دارد.
در واقع هزینه نهایی پرداخت شده به استادکار برای هزینه رنگ و تعداد نیروهایی که زیر نظر استاد، کار می کنند و دستمزد خود استاد است. و تمام این موارد گفته شده تا اینجا تاثیر مستقیم بر قیمت نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۱ دارند

هزینه نقاشی ساختمان با توجه به نوع رنگ

یکی از نکات مهمی که برخی از افراد، از محاسبه آن غافل می شوند این است که نوع رنگ های به کار رفته در اجرای رنگ آمیزی تفاوت زیادی دارد.
به عنوان مثال هزینه زیرسازی و اجرای رنگ پلاستیک با زیرسازی و اجرای رنگ روغنی تفاوت قابل توجهی دارد، به دلیل اینکه رنگ پلاستیک ارزان تر از رنگ روغنی می باشد.
در حقیقت گران ترین نوع رنگ نسبت به بقیه رنگ ها ابتدا رنگ روغنی است سپس رنگ اکرولیک است و در نهایت رنگ پلاستیک می باشد
اما یکی از رنگ هایی که با توجه به نوع زیرسازی تعیین می شود رنگ مولتی کالر است این رنگ با توجه به این که زیرکاری آن با رنگ روغنی اجرا شده یا رنگ پلاستیک محاسبه می شود همانطور که در بالا اشاره شد اگر رنگ زیرکاری با رنگ روغنی اجرا شود هزینه آن بالاتر می شود و اگر زیرکاری با رنگ پلاستیک اجرا شود هزینه پایین تری دارد.

پیشنهاد می شود این مطلب را بخوانید >>   رنگ آمیزی سوئیت پذیرفته می شود

دو مدل جهت محاسبه هزینه رنگ آمیزی ساختمان در سال ۱۴۰۱

انتخاب هر کدام از مدل ها برای محاسبه قیمت نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۱ با توافق کارفرما و پیمانکار انجام می شود.
مدل اول: به این شکل است که رنگ آمیزی با توجه به متراژ ساختمان انجام می شود یعنی با در نظر گرفتن قسمت هایی که نیاز به رنگ آمیزی دارد و با متر کردن قسمت های مورد نظر صورت می گیرد اغلب این نوع رنگ آمیزی برای واحدها و خانه های کوچک است اما در صورتی که کارفرما این مدل از محاسبه رنگ آمیزی را بخواهد قابل اجرا است.
مدل دوم: این مدل از محاسبه قیمت نقاشی ساختمان بیشتر برای خانه های بزرگ یا آپارتمان های چند طبقه مناسب است به این شکل که کل خانه یا آپارتمان کنترات محاسبه می شود به عنوان مثال شما با شماره تماس درج شده در سایت تماس میگیرید و بعد از گرفتن مشاوره، ما برای بازدید ساختمان در محل حاضر می شویم بعد از بازدید ساختمان، قیمت را با در نظر گرفتن مصالح مورد نیاز اعم از رنگ، ابزار و دستمزد اعلام می کنیم و سپس با توافق کار را شروع می کنیم.
برای برآورد کردن هزینه نقاشی ساختمان در سال ۱۴۰۱ تماس بگیرید و در صورت تمایل می توانید در واتساپ پیام بفرستید و تصاویر قسمت هایی که میخواهید رنگ آمیزی شود را برای ما بفرستید برای دیدن رضایت مشتری، آموزش نقاشی ساختمان و همچنین ایده های نقاشی ساختمان، ترکیب رنگ ها در کنار هم به پیج اینستاگرام نوین آریا سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *