نقاشی ساختمان

نقاشی مجتمع های تجاری و پاساژها

نقاشی مجتمع های تجاری و پاساژها در تهران توسط تیم طراحان نوین آریا

ساختمان های تجاری می بایست از لحاظ ظاهر و طراحی نما حداکثر تاثیر را در جذب مخاطبان و مشتریان داشته باشند.

نمای ساختمان های تجاری باید به گونه ای زیبا و لوکس باشد

که تمام مخاطبان و مشتریان را با سلایق مختلف به سمت این اماکن جذب نماید.

وقتی قصد خرید دارید و به خیابان ها میروید، ناخودآگاه به سمت پاساژها و مجتمع های تجاری کشیده می شوید

که دارای نماهایی زیبا و لوکس و چشم نواز هستند.

نکاتی در مورد نقاشی مجتمع های تجاری و پاساژها

البته در طراحی نمای مجتمع های تجاری امروزی از نقاشی کمتر استفاده می شود

و طراحان نما با استفاده از متریال های جدید نماهای زیبایی را به اجرا می گذارند.

مثلا استفاده از کامپوزیت شیشه سنگ و…

امروزه این مجتمع ها و پاساژها در سطح تهران و دیگر شهرها بسیار زیاد دیده می شوند

که با انتخاب نماهای زیبا می توانند جلوه بسیار زیبایی به شهرها و خیابان ها بدهند

البته به شرط آنکه اصولی و با استانداردهای بین المللی ساخته شوند.

مطالب ذکر شده درباره نمای ساختمان های تجاری بود

اکنون به نقاشی داخل ساختمان ، مجتمع و مغازه های احداث شده در آنها می پردازیم.

نکاتی در مورد نقاشی داخل مجتمع های تجاری

برای سالن های این مجتمع ها می توان از رنگ مولتی کالر استفاده کرد،

رنگ مولتی کالر می تواند با سر سختی بالا و نمای زیبا و جذاب گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی این اماکن باشد.

پیشنهاد می شود این مطلب را بخوانید >>   نسبت ترکیب رنگ اکریلیک با آب

رنگ مولتی کالر با ترکیب رنگ های مختلف در یک رنگ باعث نوازش چشم مشتریان شده

و همچنین با دوام بالا و قابلیت شستشو یکی از بهترین رنگ ها برای مجتمع های تجاری است.

از دیگر پوشش ها و رنگ های مناسب با این فضاها میتوان از کنیتکس استفاده نمود،

کنیتکس نیز با دوام تنوع رنگ و زیبایی خود گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی این اماکن است.

کنیتکس با توجه به تجربه اینجانب بسیار عالی و کاربردی برای راه پله ها و پارکینگ ها می باشد.

رنگ های مختلف دیگری نیز برای این محیط های تجاری وجود دارد

مثل رنگ های جوتن آکرلیک و… که هر کدام خواص خود را دارند.

انتخاب نوع رنگ برای هر یک از بخش های یک مجتمع تجاری متفاوت می باشد.

نوع رنگ استفاده شده در مراکز تجاری

در بازار رقابتی امروز با توجه به جنسیت افراد مراجعه کننده، رنگ های مختلفی باید مورد استفاده قرار بگیرد.

مثلا برای قسمتی که مربوط به خانم ها است و کالاها و خدمات مربوط به خانم ها به فروش می رسد

باید از رنگ هایی باب میل خانم ها در این حیطه استفاده کرد

یا در بخشی که برای فروش اسباب بازی و کالاهای مربوط به کودکان است

از رنگ های جذاب و متنوع که باب میل کودکان است استفاده نمود.

فراموش نکنیم یکی دیگر از عوامل بیشتر دیده شدن و جذب حداکثری مخاطبان می توان نور پردازی فروشگاه و مغازه ها باشد.

یک نور پردازی مناسب البته نه به شکلی که چشم را بیازارد،

می تواند در جذب مشتری به سمت کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

پیشنهاد می شود این مطلب را بخوانید >>   نکاتی در مورد اجرای رنگ آکرولیک

از دیگر عوامل مواثر در جذب مشتری نوع ویترین های فروشگاه ها و مغازه ها می باشد

در بازار امروزی نحوه چیدمان ویترین ها نقش مهمی در جذب مشتری دارند.

وقتی شما وارد یک فروشگاه و مغازه می شوید نحوه رنگ آمیزی و دکور آن مغازه تاثیر زیادی بر انگیزه شما برای خرید از آن مغازه دارد.

نقاشی مجتمع های تجاری و پاساژها توسط تیم طراحان نوین آریا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *